Study!! Study!!

Monday, November 1, 2010

hah.. study lah! ape ko buat lagi ni!
*lahar diri sndri*

haha.. statement ni di tujukan untuk aku sendiri.. terukkan?
buku dah lama terbukak kat cini
laptop jugak yang dilayannyer..
nak buat macam mana.. laptop ni la bini aku.. hee..

kata nye pergi fakulty.. nak study.. ape yang jadi??
dengar lagu catalyst from linkin park new album
smbil berfacebook.. 4 hb ni da start next paper.. hampeh nye la.. terasa diri ini..

dan seterusnye.. pada 7 hb dan 10 hb.. 11 hb enjoy ok..
jom layan lagu ni..


*nice song.. i like it! click!*

hee.. smlm lepak ngan En hery..
baik orang dia.
tiba2 da start rindu2 kat dia.. may be sebab x puas lagi nk borak2 ngan dia kot..
sbb diganggu oleh jin gergasi *itu aku panggil dia*

tq hery coz datang shah alam leparked sesame

*mista hery*

*jin gergasi*
sori jin.. mulot je kita gaduh2.. tp kita baik kn.. hee

2 comments:

siddiq said...

study study study..haha

keje belikan polar bear cub se!

Syn Wesley said...

heee.. xleh nanti dia besar.. dia ngap anda son..hee

Pages

Search This Blog