☆ gatai~ gatai~☆

Tuesday, November 9, 2010

ngee.. sudah start nk gedix-gedix

paper lom abes lagi.. tapi nk pk plan lepas paper dah
tp belom tuh.. xleh lupa gak.. janji-janji yang aku buat ngan kawan2
adoi.. bnyak nye plan.. plan aku lak cmne?
xleh jd ni.. nanti kene list..
nanti clash.. mula la terasa kawan2 kesyangan aku..

hurm.. tp plan aku xda yang laen..

mao cari kerja~

mao cari air~ mao mandi manda~

tp.. mao cari buaian dluw.. tiba2 rasa mao maen buaian..

oic.. lupa..kad atm bank islam.. nk kene renew dlu! nk bayar duit sewa rumah loh..

lagi.. mao gemokkan badan.. nanti orang tgok kurus kering.. x bhagia ka? hah.. nk tunjukkn skit bertapa bahagia aku skrg ni..

yang lain.. sumenye untuk kekawan.. hee.. syg korang sume..terutama si Dia.. ngee

hidup aku makin happy.. ngee.. x kisah la.. x da fon ke ape..
kepada teman2 yang aku janji ngan plan2.. aku akan pastikan aku follow plan korang
lepas ni pon mao ada azan betolkan time tdow aku.. ngee.. harap2 jadi la
xlupa gak.. pada janji aku pada si dia.. weekend ni okay..ngee

0 comments:

Pages

Test Widget

Search This Blog