:: yuhuuu~~ akhirnye.. sok aku balek~~~::

Tuesday, November 24, 2009


akil faisal.. budak ni da 3 tahun..haha.. muat ke x.. x taw la ko ni akil faisal

ahaks.. akirnya.. ari ni aku balek.. tgah tggu kakak aku.. hahaha.. untuk anak sedara kesygan aku.. akhil faisal.. pok su mu nih da beli da baju ultraman mung tuh.. hehe..(*rm10 jah... kalu mahal mampos x beli aku ke mung.. baju aku pkai pon rm10)..


x sbar nk balek woo... suka aku siyes.. aku suka..


haha.. sebut pasal ultraman ni.. ni binatang aku suka.. haha.. binatang ka?? aku x taw..
biar la.. aku suka pgil binatang mu ni ultraman..
haha.. ni la faveret aku ngan budak degil nih..
kakak aku pgil budak ni.. toyol junior..
aku toyol ori.


*toyol junior and toyol ori

haha...

sampai je kat rumah.. mcm2 nk buat ni..
huuhuu.. tp malas la smpai nk list sume kan..
tp yang wajib kene buat..
jumpa mmber2 la
kepada mat pianz, pok cang n da geng..
tggu.. aku nk balek dos ni


*dr atas.. itu.. pok chang, mat pian, sam & abg sam( pok jo + bengong)


raya korban.. hentam lah.. ahaks..
smyg raya jah boleh pon..
nk g smbelih lembu..
smlm lembu merayu kat aku..
katanya::


uhuks..
lembu2... xpo la lembu2.. kat kampung ku..
aku janji aku x sembelih ko tahun ni.. aku bukak mulut jah.. sumbat daging yang sudeh masak..
hehe..
kumpul daging ko bnyak2.. buat sate~~

okes.. sume.. slm ari raya sembelih lembu..
jgan balek nanti kuar bunyi lembu.. sbb bnyak sgat mkan daging.. komfirm jah..
aku muak dgn dging lembu..
bubye..
Selamat Hari Raya Aidiladha.



NinJa 2009

Monday, November 23, 2009

smart nyer.. macho woo
woo.. baguih la.. citer tiap2 ari.. asek kuar.. yeah.. aku suka.. aku nk download gak.. tp benda ni.. ye kene ada 1 software. kene join kan dia.. lepas tuh.. kene extract pulak.. huhu:D
lepas extract baru leh tgop..

now... aku kasi link untuk download HJ spit

gud luck all.. selamat menuntun..

:: MoMoK ThE MoViE ::


ni hantu raya.. raya haji mkan daging.. haha


ni hantu pochong.. suka lompat2..tuh jah dia taw.. nk buat cmne..
suruh masuk extream park xboleh katanya.. sebab sume lari nampak dia.. hish sedih..

ni citer momok the movie.. da lame da kuar.. tp skrg baru boleh tgop.. huhu.. :D dluw kan time raya citer ni kuar dlm pawagam..
so.. ari aku share link kat depa2.. yang mahu nengop jah lah.. >.<
huhu.. okies..
cerita ni




link ni dlm bentuk avi.
huhu.. ok2..


selamat menuntun~~~

GAMER (2009)

Sunday, November 22, 2009

hati ku y celaka..!!

Saturday, November 21, 2009

dlu aku belom ready nk cerita hal ni.. tp skrg.. aku da boleh trima.. so.. aku nk share ngan korang.. mane taw.. korang boleh ambek iktibar.. mmg malu.. tp itu lah.. kita kene ambek sbgai ikhtibar


aku kan miskin
depa ingat depa kaya.
buleh buat apa2 jah kat kita

aku kapel ngan dia..
dlm hmpir 1 thun
aku kan bese x da duit sokmo.. ye la.. nk abes2 sem
slalu la xdop duit
abg ngan kak aku slalu mitak duit ngan aku..
skali skale.. dia ada la backup aku..
hal2 duit ni
mcm aku nk buat lesen
beli tiket.
n so on..
dulu dia ckp.. xpe....
then.. pada 1 hari..
dia mitak ptus ngan aku..
aku x taw..
so.. ak lepas kn dia.. ngan rela hati..
sbb dia y mitak kan..
ptg tuh. aku msuk keje..
dia p serang aku y sedang keje..
smbil ngan nangis2.
aku x taw ape2..
ngan ati aku y berang jugap mse tuh
aku ni pntang xleh tgop pompuan nanges
aku ckp.
kita kembali mcm dlu balek. kalu mu mahu..
tp jgan kaco aku dlm 3 ari ni
dia tnyer : sape cari sape
aku jwb utk melarikan diri : aku cari ko
ari ke 2 dlm perjanjian aku tuh..
dia buat hal lagi.
tulis status kat facebook
ckp mau ptus.. sbb dia mmg tmpah itu dr aku..
aku balas.. ok.. aku ptuskn dikau ngan rela ati..
sen: sok tuh..dlm tgah ari
dia dtg kat umah ak..
aku ngah nk pkai boxer yang sedang tdow...
dia boleh2.. dtg kt aku.. nangis..
dia nk tnjuk kat sape aku x taw ar
aku dgn ati y bengang gile2..
aku ckp.. " weh pompuan celaka.. ko nk ape ngan aku?" " aku x taw ape ko nk"
tp kalu ko nk maen2.. just cari org laen
aku bukan patung
aku ckp ngan suara y kuat..
jiran2 sume dgr kot.
aku ckp lagi.. ngan suara kuat gila babi~
keluar!!!
mu nk kuar ke? or mu nk aku kuar??
dia x da reaksi..
aku kuar !! ngan bengang
ngan boxer n x berbaju aku msuk bilek air mandi ready nk kuar..
1 minggu kemudian..
dia antar msg..
dia nk balek duit y dia spent kat aku mse kapel
dah la time tuh.. aku tgah stdy exam.. shit2x!!!
rm232 itu msg dia.. slpas aku konfirm dgn msg dia.
masa tuh aku tgah kapet
aku bayar duit umah ngan belanja mmber2..
dia tahu aku x da duit..
dia ckp dia xda duit nk beli tiket nk balek kg
pdahal dapat gaji sme ngan aku
lebih tggi gaji mmber aku lagi..
aku tpksa mitak ngan akak aku..dgn malu lagi.. da r mitak krdt rm1 ngan dia.
rupa2 kak ngan abg aku da taw dlu dr ak..
dia da citer kat depa dluw
ngan perasaan shit giler2..
ak pinjam ngan kak aku dgn muka y malu gile2..
aku call dia..
sruh trun..
ku tnye.. asal mu kurang ajar sgat..
masa tuh pak guard kat tepi..
aku tnye.. mu nk duit sgat?
ambek mu.. aku lempar duit kat muka dia..
depan akak aku skali..
lepas tuh..
dia x puas ati.
dia bawak seorg bro ngan guard..
nk tahan aku..
n aku kene warning.."awak kerja kat cni.. awak x boleh sentuh pelajar2 sni"
skrg aku da xleh nk buat ape da..
aku xnk sebb aku.. kedai egloo kene ttp.. damn nye peraturan .. not fair!!
mmg cm sial..

tp benda da jadi kn???
aku redha.. n x kisah..

supernatural season 5 episode 10

okeh kepada fan SUPERNATURAL yang ikot perkembangan semasa .. mksud aku.. yang follow dr awal la.. kalu yang x follow buleh la skali pown.. hish..
ni.. dia..
latest episode dia...





SELAMAT MENUNTUN


::2012::

huh.. kome udah tgop belom citer ni??
yang kepada yang sudah tgop.. syukur la..
kalu yang belom.. xpe.. hamba paham..
sbb kakak hamba sudah hmpir 2 week da tggu citer ni.. asek habes ja tiket dia..
jadi ari ni.. hamba nk tolong kome yang belom tgop citer tuh la..
hamba bg link ni.. kome pndai2 la download no..


kalu ada file video ni yang broken.. gtaw taw.. thank you.

:: saya x nk mati lagi!! ::

Thursday, November 19, 2009


okeh.. meh cni nk cerita.. cerita dia bertajuk saya x nk mati lagi~~
ok2..

Ketika waktu rehat, seorang doktor dikejutkan oleh seseorang wanita yang menangis tersedu-sedu sambil berkata, "Saya tak mau mati lagi, doktor".

Merasa kasihan, doktor kembali ke pejabatnya dan berkata, "Ada apa? cuba ceritakan masalah awak dengan terperinci!"

Lalu dengan tersedu-sedu pesakit wanita itu berkata, "Doktor, jika saya menyentuh mana-mana bahagian tubuh saya, saya akan merasa sakit. Lihat ini doktor!" Kemudian wanita itu menyentuh bahagian dadanya dengan tangannya, lalu menjerit kesakitan, dia menyentuh pula bahagian kepalanya dengan tangannya, kemudian ia menjerit kesakitan lagi, dia terus menjerit kesakitan apabila menyentuh bahagian anggota tubuh yang lain dengan tangannya. Pesakit itu berkata, "Tengok doktor, semua tempat saya pegang rasa sakit"

Lalu dengan tersenyum doktor itu berkata, "Jari tangan awak sebenarnya yang patah".

so, kesimpulannya.. nk p jumpa doctor.. jgan la buat kesimpulan cepat2.. suruh dluw dia cek..
membijak habes..

citer bodoh lak.. huhu

Wednesday, November 18, 2009

hehe.. aku on9.. n dapat citer bodoh ni.. so aku nk shared.. la ngan kome sume nih.. hoho.. citer dai bermula d kelas yang cikgunya yang amat garang bertugas d kelas pada 1 pagi..


Murid : Selamat pagi, cikgu.

Cikgu : (Menengking) Mengapa selamat pagi sahaja? Petang dan malam awak doakan saya tak selamat?

Murid : Selamat pagi, petang dan malam cikgu!

Cikgu : Panjang sangat! Tak pernah dibuat oleh orang! Kata selamat sejahtera! Senang dan penuh bermakna. Lagipun ucapan ini meliputi semua masa dan keadaan.

Murid : Selamat sejahtera cikgu!

Cikgu : Sama-sama, duduk! Dengar sini baik-baik. Hari ini cikgu nak uji kamu semua tentang perkataan berlawan. Bila cikgu sebutkan perkataannya, kamu semua mesti menjawab dengan cepat, lawan bagi perkataan-perkataan itu, faham?

Murid : Faham, cikgu!

Cikgu : Saya tak mahu ada apa-apa gangguan.

Murid : (senyap)

Cikgu : Pandai!

Murid : Bodoh!

Cikgu : Tinggi!

Murid : Rendah!

Cikgu : Jauh!

Murid : Dekat!

Cikgu : Keadilan!

Murid : UMNO!

Cikgu : Salah!

Murid : Betul!

Cikgu : Bodoh!

Murid : Pandai!

Cikgu : Bukan!

Murid : Ya!

Cikgu : Oh Tuhan!

Murid : Oh Hamba!

Cikgu : Dengar ini!

Murid : Dengar itu!

Cikgu : Diam!

Murid : Bising!

Cikgu : Itu bukan pertanyaan, bodoh!

Murid : Ini ialah jawapan, pandai!

Cikgu : Mati aku!

Murid : Hidup kami!

Cikgu : Rotan baru tau!

Murid : Akar lama tak tau!

Cikgu : Malas aku ajar kamu!

Murid : Rajin kami belajar cikgu!

Cikgu : Kamu gila!

Murid : Kami siuman!

Cikgu : Cukup! Cukup!

Murid : Kurang! Kurang!

Cikgu : Sudah! Sudah!

Murid : Belum! Belum!

Cikgu : Mengapa kamu semua bodoh sangat?

Murid : Sebab saya seorang pandai!

Cikgu : Oh! Melawan!

Murid : Oh! Mengalah!

Cikgu : Kurang ajar!

Murid : Cukup ajar!

Cikgu : Habis aku!

Murid : Kekal kami!

Cikgu : O.K. Pelajaran sudah habis!

Murid : K.O. Pelajaran belum bermula!

Cikgu : Sudah, bodoh!

Murid : Belum, pandai!

Cikgu : Berdiri!

Murid : Duduk!

Cikgu : Saya kata UMNO salah!

Murid : Kami dengar KeADILan betul!

Cikgu : Bangang kamu ni!

Murid : Cerdik kami tu!

Cikgu : Rosak!

Murid : Baik!

Cikgu : Kamu semua ditahan tengah hari ini!

Murid : Dilepaskan tengah malam itu!

Cikgu : (Senyap dan mengambil buku-bukunya berambusss..)

citer bes.. x caya? tgop la sendri..




Law Abiding Citizen

aku bukan nk promote sgat..
tp citer ni tarik perhatian aku masa aku tgok.. har3x..
aku malas la nk citer sipnosis dia.. tp.. kalu hang pa sume nk taw sgat..
hang pa try la tgop.. mane taw rasa2 berkenan

ni trailer dia.. trailer

hampa try la tgop.. huhu.. cukup sistematic..
ape pengajaran yang saya dapat lepas tgop citer ni?
aku x puas ati btoi ngan ending citer dia..
haiz.. bukan maen plan punya perfect.. buleh kantoi lagi..
damn~~~

kalu nk jd pembunuh termacho.. stdy la 10 tahun... comfirm..
undang2 xleh nk kaco kita.. haha..:D
semoga tuntun movie nih.. har3~~

|| busan ||

huhu~~ budak2 ni da balek.. adui.. aku lak.. da xda org nk bwak p maen2..
smlm bukan maen lagi.. berusaha nk p summit ngan 4 motor.. huhu..
fush.. pusing2.. sesat... pusing lagi.. sesat.. nk wak cmne. depa suruh aku guide jalan.. hahha.. mmg la cmni.. nk wak cmne.. atok da nyanyok.. aduhai... tp. last2 smpai jugak.. ingat nk p tgop cinema.. tp cinema da off.. damn~~ dr jauh kitorg berusaha smpai.. tiba2 jah tutup.. bunguk~~

ingat nk lepak kat umah akak aku jah.. jauh giler nk ke smpai umah aku..
col dia.. dia ckp demam.. tros aku letak fon.. haha.. x leh.. t brjangkit..
huhu:D
yela skrg ni musim demam.. aku tkot.. haha
tros balek.. n lepak kat kedai SANI..
chaw kuey teow dia.. bes gilak~~
hush. ok siap order y large punya.. hahaha..
seronok..

tidak terkata seronok dia..

last2.. balek.. tdow.. x sedar.. bgun kol 4
on9 kat bintang side..
battery lupa nk charge.. huhu:D
ape la punya nasib..
aku order la. ice blended manggo..nk gak tgop bes ke x.. dia punye ice blended,
x bes pon..
tp.. dia punya potato.. huhu.. aku suka.. dlm sejuk2 mkn potato.. even aku x da mmber..
tp aku boleh meroyang sorang2.. lepas jah mkan.. balek tdow..
smpai kol 5 ptg..
anas dtg.. bwak citer bleach..
tmbah suka la aku nyah.. hehe..
busan gile2.. lepak kat fakulti suda.. on9.. dpat gak eden nk update blog nyah..

abg oney pulak.. msg td.. kata nya da ada kat UM
aku tkot nk p sana..
yo la.. ayah dia baru pass away..
tkot jiwa dia meracau lagi..
tp kalu pergi.. x la bosan. tgop la.. aku try p bsok.. dgn ego ku.. huhu:D




:: aku nak balek~~~::

Sunday, November 15, 2009







nad da balek.. tata.. erni udah p antar dia ke airport kuala lumpur..






ceh.. cam nad da mati jah kang..xpa2..ilex suda






mlm ni.. nk tgop citer 2010.. ish.. tuh tahun depan.. 2012.. hehe..

mcm tarikh kiamat jah kan??

tkot siot..

aku ngah tggu gaji ni.. ya Allah.. pls... mitak2 la.. terbuka dada hafiz(bos) bagi duit gaji bnyak2..

huhu :)


tp lepas ni ingat nk p carik mmber2.. nk lwan dota la.. nk copy citer..

huhu.. plan ari ckp bnyak2..

x taw nk buat ape..

ape2 pown..


udah jam 3.. hafiz x smpai2 lagi..

har3..

gaji pikah ngan gaji erni.. depa suruh aku ambek.. har3..

bes2..

aku ambek sikit.

har3x..

cmtuh la servis.










Penangan kekasih muda

Friday, November 13, 2009


aha.. mmg sial la soklan td.. xpe.. berita hari ni.. ehem2..(batuk2)
tajuk ari ni ialah Penangan kekasih muda


jap2... nk upload pic.. awex cun.. ahaks...


hah.. topic ari ni psal awex cun.. ahaks.. hehe.. sory2.. lari dari topik da tuh.. ni dia topic yang sebenar nyer.. smlm kes psal kuala trg..
ari ni.. bukan da.. org trg baek2.. xda rmbut nyala kuning cmni.. ahaks.. sume comel2 lake..
ops.. lari pulak da..

okey okey.. seyes!!!


AMPANG: Cemburu buta kerana mengesyaki teman wanita keluar dengan lelaki lain ke disko, seorang lelaki sanggup bertindak ganas menjadikan kekasihnya sebagai tebusan selain melepaskan tiga das tembakan bagi meluahkan rasa amarahnya, semalam.

Lelaki terbabit yang menyambut hari jadi ke-23 semalam menyerang kekasihnya berusia 35 tahun kerana tidak dapat menerima hakikat wanita itu bermain kayu tiga.

Kejadian tebusan lebih 30 minit itu berakhir apabila lelaki terbabit yang pernah bekerja sebagai pengawal peribadi orang kenamaan (VIP) menyerah diri selepas diberi kata dua polis yang mengepung tempat kejadian.

Timbalan Ketua Polis Ampang Jaya, Superintendan Amiruddin Jamaluddin, berkata dalam kejadian jam 12.24 tengah hari itu, suspek pergi ke salun kecantikan dan dandanan rambut milik teman wanitanya di Ampang Water Front, di sini.Difahamkan, suspek yang berasal dari Pulau Pinang naik ke tingkat atas salun terbabit untuk bertemu kekasihnya yang ketika itu ditemani dua pekerja wanitanya.


Menurutnya, pasangan terbabit bertengkar dipercayai berpunca daripada krisis peribadi menyebabkan dua kakitangan salun berkenaan melarikan diri ke tingkat bawah bangunan dua tingkat itu.

“Mungkin kerana tidak dapat menahan marah, suspek mengeluarkan sepucuk pistol sebelum melepaskan tiga das tembakan rambang yang mengenai dinding dan siling dalam salun berkenaan.

“Bunyi tembakan itu menyebabkan orang ramai yang berada berhampiran premis berkenaan terkejut sebelum memaklumkan kepada polis Ampang,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian.

Menurutnya, sepasukan anggota polis dari Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya, bergegas ke situ sebelum mendapati wanita terbabit dijadikan tebusan suspek yang enggan menyerah diri.

“Susulan itu, polis diketuai Asisten Superintendan Kamal Khan Mohd Shariff cuba berunding dan menggunakan kaedah diplomasi untuk memujuk suspek menyerah diri sebelum lelaki itu akhirnya akur dan meletak senjata lima minit kemudian.

“Polis yang melakukan siasatan susulan merampas pistol milik suspek selain tiga peluru hidup yang cuba disembunyikan dalam cerek elektrik di salun berkenaan sejurus kejadian,” katanya.

Menurutnya, polis masih menyiasat dari mana suspek memperoleh pistol model Walter automatik berkenaan dan memastikan sama ada dia mempunyai lesen untuk menyimpan dan menggunakan senjata api.

Amiruddin berkata, suspek yang menjalin hubungan dengan mangsa sejak beberapa bulan lalu dipercayai bergaduh akibat cemburu sebelum berlanjutan kepada tindakan melepaskan tembakan liar.

“Apa yang paling penting dalam peristiwa ini kejayaan polis menyelesaikan kes jenayah tebusan berkenaan tanpa pertumpahan darah atau menyebabkan kecederaan kepada mangsa, suspek atau polis.

“Mangsa tidak cedera walaupun dijadikan tebusan lebih 30 minit,” katanya.

Sementara itu, sepasukan anggota Forensik Selangor tiba di salun itu kira-kira jam 3 petang untuk menyiasat dan menganalisis kesan tembakan.

Sementara itu, mangsa yang berambut perang dibawa turun anggota polis sejurus diselamatkan sebelum dibawa ke IPD Ampang Jaya dengan menaiki sebuah kereta mewah.

Pada masa sama, suspek yang bertubuh tinggi dan bergari dibawa turun dari tingkat satu premis dalam keadaan kepalanya ditutup dengan tuala biru bagi mengelak wajahnya dirakam media.

Seorang lelaki yang enggan namanya didedahkan berkata, kereta mewah terbabit miliknya yang dipinjamkan kepada wanita berkenaan beberapa hari lalu sebelum ia dipandu suspek.

“Saya pernah lihat lelaki berkenaan beberapa kali, namun kami tak bertegur sapa berikutan perwatakannya yang tidak mesra. Saya hanya dimaklumkan kejadian ini tengah hari tadi dan tujuan saya hanya ingin mengambil semula kunci kereta saya yang bernilai lebih RM300,000,’ katanya.


hah itu la citer nyer.. aku sbenar nyer.. x paham ngan muda mudi skrg.. hish. kat trg xda benda terok2 cmni.. ish2.. adui.. tukar topic lagi. kne behenti dlu.. kalu x.. asek tukar2 topik lagi.. haha..

paper2..





yup.. this is.. what a bitch question!!!

he.. dan aku x sbar nk enjoy.. ari ni bufday kuang.. plan ari ni...x.. mlm ni.. lempar kuang ngan telor yang d peram lame dlm kedai egloo tuh.. ahaks.. suka2..

:: Campak anak dalam perigi ::

Thursday, November 12, 2009


kau taw.. td baru aku dapat berita.. giler kot.. kes buang budak.. ni bukan buang.. ni lempar!! sian budak tuh..da r umor baru 2 bulan.. ni la.. mak pon kurang matang lagi.. baru 26 tahun.. ape kejadah nye sume ini.. sian..

jap.. nk copy paste.. (>.<) KUALA TERENGGANU: Seorang bayi perempuan berusia dua bulan nyaris bersemadi dalam sebuah perigi selepas dicampakkan ibu kandungnya sendiri ke dalam telaga berkenaan berhampiran rumahnya di Kampung Pengkalan Arang, Batu Enam di sini, kelmarin. Bagaimanapun, ajal belum menjemput bayi berkenaan apabila dia tidak tenggelam dalam perigi berisi air sedalam enam meter berkenaan, sebaliknya terapung di permukaan sambil bertarung dengan maut sejurus dibuang kira-kira jam 5 petang. Malah, keajaiban Tuhan terhadap bayi yang tidak berdosa itu menyelamatkannya apabila dia sempat diselamatkan datuknya, Raja Ibrahim Raja Ali, 64, yang menyedari perbuatan ibu berusia 26 tahun itu. Terkejut dengan perbuatan anak perempuannya, warga emas berkenaan yang tidak sanggup melihat cucu keempatnya terkapai-kapai dalam perigi, nekad turun ke dalam telaga berkenaan dengan hanya berpaut pada dindingnya. Tindakan itu diambil kerana warga emas berkenaan tidak sanggup melihat bayi tidak berdosa itu terkapai-kapai dalam perigi walaupun menyedari tindakannya itu membahayakan diri jika pautan pada dinding perigi berkenaan terlepas. Nenek bayi berkenaan, Hasnah Mat Ali, 50, berkata sebelum kejadian, wanita berkenaan yang juga anak angkatnya yang tinggal di rumah sewa berhampiran memberitahu dia geram melihat bayi berkenaan. Katanya, bimbang kejadian tidak diingini berlaku selepas anaknya yang menghidap penyakit meroyan itu melakukan sesuatu terhadap cucunya, dia cuba menenangkan perasaan wanita berkenaan dan menyuruhnya bersabar. Bagaimanapun, kebimbangan warga emas itu menjadi kenyataan apabila anaknya yang menghadapi tekanan perasaan mencampakkan bayinya ke dalam perigi berkenaan. “Mujur saya sedar dan segera mengejutkan suami yang ketika itu sedang tidur. Tanpa berlengah, suami turun ke dalam perigi dengan berpaut pada dinding sebelum mencapai bayi berkenaan yang terapung di permukaan air yang jaraknya lebih satu meter dari muka perigi,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sini, semalam. Sementara itu, sumber polis berkata, pihaknya dimaklumkan mengenai kejadian itu selepas menerima panggilan kecemasan daripada datuk bayi berkenaan jam 5 petang sebelum bergegas ke tempat kejadian. “Ketika diselamatkan, muka bayi berkenaan yang hanya memakai lampin pakai buang kebiru-biruan dipercayai kesejukan selepas dibuang ke dalam perigi berkenaan. “Bagaimanapun, bayi berkenaan sihat dan polis segera mengarahkannya dibawa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini untuk pemeriksaan lanjut,” katanya. Siasatan awal polis mendapati wanita berkenaan bertindak demikian kerana dipercayai menghadapi tekanan perasaan dan meroyan selepas melahirkan anak ketiga. Katanya, ketika kejadian, wanita berkenaan turut mengakui tidak menyedari perbuatannya mencampakkan bayinya ke dalam perigi berkenaan. “Ketika kejadian suami wanita itu tiada di rumah kerana bertugas di sebuah kilang di Kuantan dan siasatan kes itu dijalankan mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan kerana cubaan membunuh,” katanya. amma.. takot siot.. huhu.. siyes.. kalu la.. aku kena buang dlm telaga.. komfirm jer.. aku da x idop.. ni la.. kuasa Tuhan.. huhuu.. da.. jgan bimbang.. aku x letak pic tahi lagi.. ni.. aku nk letak pic telaga/perigi tuh.. yang dalam tuh.. jap2.. upload..

hah.. yang sengeh tuh.. nenek budak yang kene buang tuh.. huhu..
suka dia.. masuk dlm surat khabar..
aduhai.. tp xpe la nek.. janji baby tuh selamat.. jaga anak elok2.. huhu.. >.<.. jgan kasi lempar brg2 kat dlm perigi lagi.. nanti.. sume benda ada dlm perigi tuh.. lagi susah.. >.<

:: LAST PAPER ::







wat day is tuday??



tuday is friday.. friday mksd nya.. kena p solat jumaat!!



apiz da xda.. xda org nk ajak aku p solat jumaat.. hahaa..



kalu xda dia.. aku 2x liat la nmpaknye.. nk wak cm ane..



>.<



tih.. aku try buat y terbaik utk p solat.. utk stdy molek2..



n bsok.. my last paper..



csc175






then.. merdeka.. lagi 1..



gaji aku otw kuar lagi.. yea2.. tp... rase nyer.. tolak habis.. kene bayar hutang aja.. sob2.. gajiku.. huk2..






mcm plan dak2 egloo nih..



zai cakap.. nk mkan kfc kat depan egloo ramai2..



huhuhu.. mcm majlis kwin dah..



hahahaha..






fammy lak..



nk maen ape tuh... xtaw nk pgil ape.. maen kasut kat atas ice tuh .. kat piramid.. huhu.. mcm best.. tp.. aku penah tgop org tuh.. baru jah masuk ye punya gelanggang ice.. tros.. nk buat skill..



jatuh.. kepala dlu sentuh ice.. xleh nk bgun.. x smpai 10 saat.. msa tuh.. aku ngan kak aja.. abg zuki.. n kak zana.. fush.. terpegun... x cecah 10 saat.. da kuar.. siap org pimpin ramai2..p hospital..



haha.. aku xnk la jd cmtuh..tp walau cmne pon.. nk juga try..






tp plan y wajib ada.. yang aku rasa.. karaoke la..



dak2 egloo sume suka nyanyi kot.. aduhai..



pening2.



tiap kali aku teman depa sume ni karaoke.. aku komfirm tdow.. hahahhaa.. bayangkn.. cmne aku buleh tdow dlm kebisingan ituh..



walao cmne pon.. akan ku update sume ape plan2 depa nih.. ahaks.. best2!!!






td.. dlm duk on9...



aku ada la duk pk 1 perkara..




ultraman..



ultraman tuh comelkn..bukan yang besar tuh..



yang kecik suda..



aku ni suka psal2 ultraman nih..



jadi.. aku tertanya2..



cmne bentuk taik ultraman??



dan aku search kot internet..


haha.. seyes.. aku kat kafe yang tgah minum ice blended.. tersedak!!!!





damn shit!!!












ni la taik yang kuang slalu ckp tuh..



taik keras..



nak yang lagi best???



yang ni x leh bla.. fresh lagi.. hahaha






haha.. sory ganggu salera anda.. ahahahahaahahahahhaha :D.. i like it..:D hahahahhahahaha
nak2.. yang tgah mkan sedang mmbaca blog saya.. terima kasih~~~
jumpa lagi..

:: HATIKU YANG PERIT ::

Tuesday, November 10, 2009

ari ni.. nop jiwang2 sikit.. biar r..
spe nk bace.. blog aku.. har3x.. aku sorang je y baca.. hwauhahaa
Ku x taw ape yang aku rasa slame nih.. kwan?GF?adik beradik?? Parents?
Aku mcm xda spe2..
May b aku jauh dari mereka.. tp.. aku ckp terasa...

Tp kn.. aku tdengar kate-kate shahdu..

Semenjak ku lihatmu buat kali pertama
Hatiku sudah tidak tenteram
Apakah yang kau buat pada diriku..
Ya Tuhan.. apa sudah terjadi pada diriku?

Kata-katamu yang merdu telah menggoda hatiku
Ku seakan jatuh.. cinta padamu
Tanpa mu. May b ku akan mati..
Wahai kamu.. tanpa mu.. aku bisa mati..

(luahan 2 hati yang jatuh cinta)

Ayat ni x leh bla.. buat aku bengang gila2 babi.. tapi.. ape aku kisah.. hidup kena tnpa cinta.. hidup just for joy..Tp x joy pon..
Ahaks..

wanted!!!
nk tgop gmbor wanted.. jap2.. aku tunjuk..!!! haha.. ni bukan manusia.. tp babi kot.. huiks.. sowy.. tp.. biar la.. har3..sesuai ngan dia kot. gemuk2.. pendek2.. hah.. sbijik la tuh





Tapi bila aku dengar ayat shahdu ini..mataku mula berair.. bertapa mulia nyer dikau wahai..
Mak dan ayah


Semestinya nafas akhirku di pangkuanmu..
Perasaan cintaku melebihi cintaku pada tuhan..
Ya tuhan.. ampunkan daku..
Ampunkn daku...
Kau adalah kehidupanku, nyawaku..
Ye kau lah nyawa ku..
Kau lah bumiku.. syurgaku..
Siapa lah aku tanpa mu.. dan apakah yang aku lakukan tanpamu
Oh tuhanku.. apakah yang akan ku lakukan tanpamu..
(luahan hati seorg anak kepada ibu bapanya... )


Cik & ayah..
Aku pohon ampun..
Dari hujung kaki ke hujung rmbut..
Cintaku hanyalah padamu..





miss u all.. aku nak balek!!! biar pon aku bnyak wak salah kat cik.. tp x slah aku nk rindu kat cik kan??.. cik.. nk balek!!!

:: celebrate bufday pikah ::

Sunday, November 8, 2009

Haha.. kami lepak kat restauran nasi lemak cinta syg.. topic utama
BERAK TAHIK KERAS... COTEK,COTEK,COTEK... KANKANG ABES.... TEROK LAWAS...

Citer nyer bermula apabila.. aku bertanya kan tentang si pikah ngan nad balek utk bersolek sekejap..
Kuang : depa nih berak tahik keras dah ni
Aku tambah
Kuyop: berak kankang luas2.. straight kaki.. haha cmni.. ( smbil tunjuk gaya.. erni buat emotional yang mengelikan)
Kuang tmbah lagi..
Kuang : berak cotek,cotek..
Tmbah lagi
Kuyop:terok jugak... smpai lawas.. yeah.. akirnye.. siap.. haha..
(dino terdiam smbil tgok erni buat emotion td lagi.. :D)

Tiba2.. depa 2 org tuh dtg.. haha..
Kami belakon spt xda berlaku ape2... erni report kat pikah.. tp lansung x d layan.. har3x..

Kami ambek pic posing2.. huhu 













Haha.. bnyak lagi pic.. xkan la nk tunjuk sume kan..
Hehe..private tuh bnyak.. xley tunjuk.. har3..
Tp ada y private aku nk tunjuk.. har3x.. psal erni.. y slalu jadi mangsa ktorg.. har3x.





Cuba duk tegop sume.. ape dia buat tuh.. astarghar!!!
Dia tutup.. tut**
Haha.. kenapa tuh minah erni weh.??
X ptg ka??
Ahaks..
Dgn muka macho nyer.. aku ckp kat dia..








“aku ada beli 3 pencukur..
Kalu ko nk.. aku ada lagi 2 yang x guna..1 lagi da guna.. xleh bg kat ko lagi..”
Huhu.. tiba2.. dia kena rasuk.. hwuahhahaha.. ngan aku skali gelak2.. hahahhahaha..
X leh henti aku dia ni buat lawak..
Aduhai..








Dgan gaya yang erni ajar td.. kami belajar sesuatu. Cukur la slalu.. hwuahhahaha.. moto ari ni.. ttp **
Hwuahuahhahaha

:: Lari dari pikah nyer bufday... busan!!! ::
Lepas jah kami tingalkn pikah ngan abg dia.. kami pon tros pergi ke destination y x pasti..
Berapa banyak kali kami silap jalan x taw la.. janji.. muka sorg2.. ambek gmbar.. x leh bla.. haha..








Haish.. da smpai mane???
Ni la destination y sesat kan kami.. xtream park.. har3..
Seksen 13






Udah sampai.. har3..
1 pg yang sgat panjang..






Ko taw. Nk je aku makan bintang d langit tuh.. haha.. may b laen hari.. bila aku da jd geng ngan atromen. 





Feeling nyer bile da smpai sni.. haha.. smpai kami maen tdow2.. org duk maen skate board ngan basikal.. ktorg duk baring jah.. haha.. tiba~~~tiba~~~








Mat kuang boleh tdow.. kat cni.. ahhahahaa.. pundek!!

Lepas jah maen kat cni.. kami maen pnjat2 gunung.. haha.. jgan tipu x baek. Bukit y org buat jah.. tp tinggi yang amat.!!!
(X da la tinggi sgat  )










Aku berjaya.. naek!! Yeah!!
Si erni ni.. ok lah sbb ringan.. boleh la aku bawak naek atas.. sorry nad.. anda dah mencapai limit berat :D
x berani eden nk tarik tuan hamba naek.. ni pon cek we yang tolong..
sume bukit yang depa ni buat kami dah naek sume.. haha.. kecuali yang wall climbing tuh.. haha..
tiba~~ tiba~~~
azan subuh suda.. cam setan. Dgar jer azan.. tros balek lingtang pukang.. balek!!!!
Hahaha.. tros balek~~
Berakhir suda xpdisi kami budak2 egloo ngan x egloo.. kepada senior kami zai n kwan kami fammy.. jgan sedih2.. ari masih pnjang.. har3x.. kita buat lagi. Tp keje jgan tinggal kwan2.. egloo tuh.. kita jga elok2.. hahaha
Bashah! Egloo~~tq

Pages

Search This Blog