hati ku y celaka..!!

Saturday, November 21, 2009

dlu aku belom ready nk cerita hal ni.. tp skrg.. aku da boleh trima.. so.. aku nk share ngan korang.. mane taw.. korang boleh ambek iktibar.. mmg malu.. tp itu lah.. kita kene ambek sbgai ikhtibar


aku kan miskin
depa ingat depa kaya.
buleh buat apa2 jah kat kita

aku kapel ngan dia..
dlm hmpir 1 thun
aku kan bese x da duit sokmo.. ye la.. nk abes2 sem
slalu la xdop duit
abg ngan kak aku slalu mitak duit ngan aku..
skali skale.. dia ada la backup aku..
hal2 duit ni
mcm aku nk buat lesen
beli tiket.
n so on..
dulu dia ckp.. xpe....
then.. pada 1 hari..
dia mitak ptus ngan aku..
aku x taw..
so.. ak lepas kn dia.. ngan rela hati..
sbb dia y mitak kan..
ptg tuh. aku msuk keje..
dia p serang aku y sedang keje..
smbil ngan nangis2.
aku x taw ape2..
ngan ati aku y berang jugap mse tuh
aku ni pntang xleh tgop pompuan nanges
aku ckp.
kita kembali mcm dlu balek. kalu mu mahu..
tp jgan kaco aku dlm 3 ari ni
dia tnyer : sape cari sape
aku jwb utk melarikan diri : aku cari ko
ari ke 2 dlm perjanjian aku tuh..
dia buat hal lagi.
tulis status kat facebook
ckp mau ptus.. sbb dia mmg tmpah itu dr aku..
aku balas.. ok.. aku ptuskn dikau ngan rela ati..
sen: sok tuh..dlm tgah ari
dia dtg kat umah ak..
aku ngah nk pkai boxer yang sedang tdow...
dia boleh2.. dtg kt aku.. nangis..
dia nk tnjuk kat sape aku x taw ar
aku dgn ati y bengang gile2..
aku ckp.. " weh pompuan celaka.. ko nk ape ngan aku?" " aku x taw ape ko nk"
tp kalu ko nk maen2.. just cari org laen
aku bukan patung
aku ckp ngan suara y kuat..
jiran2 sume dgr kot.
aku ckp lagi.. ngan suara kuat gila babi~
keluar!!!
mu nk kuar ke? or mu nk aku kuar??
dia x da reaksi..
aku kuar !! ngan bengang
ngan boxer n x berbaju aku msuk bilek air mandi ready nk kuar..
1 minggu kemudian..
dia antar msg..
dia nk balek duit y dia spent kat aku mse kapel
dah la time tuh.. aku tgah stdy exam.. shit2x!!!
rm232 itu msg dia.. slpas aku konfirm dgn msg dia.
masa tuh aku tgah kapet
aku bayar duit umah ngan belanja mmber2..
dia tahu aku x da duit..
dia ckp dia xda duit nk beli tiket nk balek kg
pdahal dapat gaji sme ngan aku
lebih tggi gaji mmber aku lagi..
aku tpksa mitak ngan akak aku..dgn malu lagi.. da r mitak krdt rm1 ngan dia.
rupa2 kak ngan abg aku da taw dlu dr ak..
dia da citer kat depa dluw
ngan perasaan shit giler2..
ak pinjam ngan kak aku dgn muka y malu gile2..
aku call dia..
sruh trun..
ku tnye.. asal mu kurang ajar sgat..
masa tuh pak guard kat tepi..
aku tnye.. mu nk duit sgat?
ambek mu.. aku lempar duit kat muka dia..
depan akak aku skali..
lepas tuh..
dia x puas ati.
dia bawak seorg bro ngan guard..
nk tahan aku..
n aku kene warning.."awak kerja kat cni.. awak x boleh sentuh pelajar2 sni"
skrg aku da xleh nk buat ape da..
aku xnk sebb aku.. kedai egloo kene ttp.. damn nye peraturan .. not fair!!
mmg cm sial..

tp benda da jadi kn???
aku redha.. n x kisah..

0 comments:

Pages

Search This Blog