:: HATIKU YANG PERIT ::

Tuesday, November 10, 2009

ari ni.. nop jiwang2 sikit.. biar r..
spe nk bace.. blog aku.. har3x.. aku sorang je y baca.. hwauhahaa
Ku x taw ape yang aku rasa slame nih.. kwan?GF?adik beradik?? Parents?
Aku mcm xda spe2..
May b aku jauh dari mereka.. tp.. aku ckp terasa...

Tp kn.. aku tdengar kate-kate shahdu..

Semenjak ku lihatmu buat kali pertama
Hatiku sudah tidak tenteram
Apakah yang kau buat pada diriku..
Ya Tuhan.. apa sudah terjadi pada diriku?

Kata-katamu yang merdu telah menggoda hatiku
Ku seakan jatuh.. cinta padamu
Tanpa mu. May b ku akan mati..
Wahai kamu.. tanpa mu.. aku bisa mati..

(luahan 2 hati yang jatuh cinta)

Ayat ni x leh bla.. buat aku bengang gila2 babi.. tapi.. ape aku kisah.. hidup kena tnpa cinta.. hidup just for joy..Tp x joy pon..
Ahaks..

wanted!!!
nk tgop gmbor wanted.. jap2.. aku tunjuk..!!! haha.. ni bukan manusia.. tp babi kot.. huiks.. sowy.. tp.. biar la.. har3..sesuai ngan dia kot. gemuk2.. pendek2.. hah.. sbijik la tuh





Tapi bila aku dengar ayat shahdu ini..mataku mula berair.. bertapa mulia nyer dikau wahai..
Mak dan ayah


Semestinya nafas akhirku di pangkuanmu..
Perasaan cintaku melebihi cintaku pada tuhan..
Ya tuhan.. ampunkan daku..
Ampunkn daku...
Kau adalah kehidupanku, nyawaku..
Ye kau lah nyawa ku..
Kau lah bumiku.. syurgaku..
Siapa lah aku tanpa mu.. dan apakah yang aku lakukan tanpamu
Oh tuhanku.. apakah yang akan ku lakukan tanpamu..
(luahan hati seorg anak kepada ibu bapanya... )


Cik & ayah..
Aku pohon ampun..
Dari hujung kaki ke hujung rmbut..
Cintaku hanyalah padamu..





miss u all.. aku nak balek!!! biar pon aku bnyak wak salah kat cik.. tp x slah aku nk rindu kat cik kan??.. cik.. nk balek!!!

0 comments:

Pages

Search This Blog