:: yuhuuu~~ akhirnye.. sok aku balek~~~::

Tuesday, November 24, 2009


akil faisal.. budak ni da 3 tahun..haha.. muat ke x.. x taw la ko ni akil faisal

ahaks.. akirnya.. ari ni aku balek.. tgah tggu kakak aku.. hahaha.. untuk anak sedara kesygan aku.. akhil faisal.. pok su mu nih da beli da baju ultraman mung tuh.. hehe..(*rm10 jah... kalu mahal mampos x beli aku ke mung.. baju aku pkai pon rm10)..


x sbar nk balek woo... suka aku siyes.. aku suka..


haha.. sebut pasal ultraman ni.. ni binatang aku suka.. haha.. binatang ka?? aku x taw..
biar la.. aku suka pgil binatang mu ni ultraman..
haha.. ni la faveret aku ngan budak degil nih..
kakak aku pgil budak ni.. toyol junior..
aku toyol ori.


*toyol junior and toyol ori

haha...

sampai je kat rumah.. mcm2 nk buat ni..
huuhuu.. tp malas la smpai nk list sume kan..
tp yang wajib kene buat..
jumpa mmber2 la
kepada mat pianz, pok cang n da geng..
tggu.. aku nk balek dos ni


*dr atas.. itu.. pok chang, mat pian, sam & abg sam( pok jo + bengong)


raya korban.. hentam lah.. ahaks..
smyg raya jah boleh pon..
nk g smbelih lembu..
smlm lembu merayu kat aku..
katanya::


uhuks..
lembu2... xpo la lembu2.. kat kampung ku..
aku janji aku x sembelih ko tahun ni.. aku bukak mulut jah.. sumbat daging yang sudeh masak..
hehe..
kumpul daging ko bnyak2.. buat sate~~

okes.. sume.. slm ari raya sembelih lembu..
jgan balek nanti kuar bunyi lembu.. sbb bnyak sgat mkan daging.. komfirm jah..
aku muak dgn dging lembu..
bubye..
Selamat Hari Raya Aidiladha.



0 comments:

Pages

Search This Blog