:: fallen! ::

Sunday, November 7, 2010

ngee..
fallen angel?
aighooo.

bukan loh..
ini bukan cerita fantasi..

aku pon tiada cerita nak share..
tp sekarang.. hidup aku a bit berubah daripada biasa..
1 week ni.. aku sangat happy..
sebab pilihan hati aku buat aku rasa sangat memuaskan hati aku..

dah dapat tangkap kan ape yang aku cuba sampaikan..

yup. pasal pilihan hati..

ada sesetengah orang memilih dari luaran..
ada setengah tuh pilih dari segi harta..
ada setengah tuh lak suka sama suka..
ha..
macam2 la..
tapi masing mesti ada reason dia sendiri k..
dan aku mao cerita tentang pilihan aku ialah..

aku suka pada layanan beliao..
beliao jenis yang lemah lembut dalam berbicara..
sopan bila melayan orang laen..
dan ramah..
aighoo. sgat berciri cirikan seorang yang sangat baik pada mata aku

dan keikhlasan yang diberi olehnya.. macam terpancar kat muka dia taw..
sampaikan..
aku sebagai pemerhati
( Bukan stalker okay )
dari jauh..
melihat beliao
sampai aku boleh tersenyum seorangan even aku sangat letih..
dan bila beliau rapat dengan aku..
aku mula malu-malu..
dah x macam aku kan.. kalu sapa-sapa yang dah kenal aku tuh..
kalu tgop aku pemalu.. memang korang x caya kan..
haa..

dengan beliao aku jd cooldown.. x angin..
sejuk je bila beliao layan kerenah aku..
siyes.. aku sangat gembira sudah mao 1 week bersamanya.. aku masih lagi tersenyum memikirkan hari-hari yang berlalu..

dan kepada cinta aku yang lama..
bukan nak jiwang.. tp
aku dah mengalah..
mustahil dia akan kembali.. symbol dia dalam hidup aku. sudah aku serahkan pada orang lain..
aku taw.. beliao sangat senang di luar sana..
dan aku harap beliao akan sentiasa senang..

dan untuk beliao yang baru ini..

aku akan menyayangi beliao.. ngee... tlg la percaya skit.. i x curang.. btoi!

1 comments:

rizal jabai said...

fuyoooooooooooooooooooooo..dh 1 week eh....semoga berbahagia :D

Pages

Test Widget

Search This Blog