Karok!~!!! abes Suara Aku!~!!

Wednesday, November 10, 2010



setelah sekian lama aku struggle untuk subject last aku..
akhirnye habes la jugak pasai exam.. ngeee

balek je dr paper kol 4.45~ cmtuh la..
aku kuar awai.. coz sejuk sgat.. x tahan..
tuh tanda aku x sihat tuh.. aiya.. letih sgat kot.. hampeh kan..

baru je nk buat btoi2 subject ni..cewah.. haha.. xpo la..
redha je.. janji da usaha..
aku kuar 1 jam 15 minute awal.. sbb x tahan ngan pening n kesejukan..

then aku tpksa tunggu kawan aku yang datang skali dengan aku..
dia x abes jawab lagi... aku da terlalu mngantok.. dan pening.. tros trtdor kat surao..

then abes je jwab.. tros balek.. tdo.. bgun2..
da kol 10 cmtuh.. dapat invitation tuk karok..
giler kentang..aku mmg lemah pasai ni..
coz janji nye pasai.. aku datang gak.. even demam pon.. hentam sajah la..


penyanyi handalan sume ni.. ngee.

apish lewis~
adib


jua si jejubah~
anas akatsuki~
apizuddin ganu

fyfy aka nur fatin..

sume da nyanyi 5 lagu sorang.. aku x pandai karok.. n x bese..
so.. lagu ke 4... suara da lari giler.. kebtulan lak.. aku x sihat..
rasa mual x abes2.. aku p toilet je keje.. last2.. aku kasi slot lagu aku kat fyfy.
balek.. dan berehat..
ngee.. sory kekawan.. =.= muntah2 terok..sori

2 comments:

-achuu- said...

huhu...ko demam ka....
sorry la weh. xtahu ko demam....

Syn Wesley said...

hahaa.. janji layan~

Pages

Test Widget

Search This Blog