★Black Star~★

Tuesday, November 9, 2010

haha.. post ari ni bukan pasai bintang2 la..saje je..★
semestinya aku xpandai buat title.. tuh aku hentam je..

aku nak share skit..pasal hidup 1 rumah la ni..★
focus utama ialah kepada ahli2 housemate.. yang tinggal sekali
bukan ahli rumah aku je.. mana2 orang yang tinggal 1 rumah sewa la.

Statement 1:
kalu nak stay 1 rumah biar la ada skit sikap bertolak ansur kan?★
setuju x?

Statement 2:
kalu nak stay 1 rumah biar la ada sikat tolong menolong kn?
setuju?

nak di jadikan cerita. .

aku sbnarnye mmg xtaw.. ape mslah 1 ahli rumah aku..★
cerita tipis2 je pon.. sume orang da faham..
cerita dia bermula camni

sepupu aku nk mitak tlg aku formatkn lappy dia..dia stay kat putrajaya..
so aku tlg la ape yang patot.. formatkan.. dah sebut sepupu kan..
even kawan bukan maen lagi aku tolong.. ni kan darah daging sndiri..
ajak la dia masuk rumah.. nk siapkan format tuh.. ambek la bnyak masa skit
bila da lewat malam.. aku suruh la sepupu aku tuh stay sini je mlm tuh..★
sok dia keje kan.. dia pon perlu rest..★
da lewat pagi kot..

dan pada masa yang same.. housemate yang slalu lepak kat ruang tamu
antar la ym kat aku.."bila dia nak balek?" agak kurang ajar di situh..
aku layan je..balas "dia stay sini kot.. da lewat mlm.. dia stay dlm bilek aku"
tiba2.. dia sentap! kemas2 barang2 dia kat luar..hembas barang dia situh sini
buat2 muka.. tros masuk bilek..kalu ko cmne kalu jd tetamu?
malu aku.. smpai sepupu aku tuh undur diri.. di pagi hari kot..
aku leh mintak maaf je bg pihak kawan aku td..
bukannye sepupu aku tuh pompuan yang dia nk sensitif sgat
dah la buat hal.. bukan nk mitak maaf.. buat2 muka kimak lak ngan aku
1 week dia kunci bilek.. xpergi kelas bagai..kalu dia cari gaduh ngan aku pon
bdepan je la..
ni bukan je cri gaduh ngan aku.. siap x tegur housemate laen bagai..
dan semenjak je peristiwa tuh.. berterusan la smpai 3 bulan kami stay skali..
macam2 la perangai dia aku buat xtaw je..
bengang pon ada..
ni baru 1 problem yang aku nk bgtaw.. belambak aku terasa ngan mamat ni..
tp harap dia kawan aku je..

so skrg ni.. aku nk tnye beliao2 yang sedang membaca la..

adakah mamat ni.. satisfy dengan statement 1 dan statement 2.

dan adakah logik beliau ni aku halau je dr rumah ni akhir bulan ni?

1 comments:

Siddiq Mahyildin said...

halau halau halau! haha, tp try slow talk dlu

Pages

Test Widget

Search This Blog