Yo!

Sunday, October 31, 2010





haha. sudah lame x berbloging..
sori oi..
aku sedang final.. dan xda masa nak beronline2.. sebab bnyak masa aku dihabiskan dengan leparking ngan kawan2..

siyes.. hidup aku sgat ceria skrg dengan kawan2..
depa bagi aku
1 cahaya yang sangat terang
memang bagi ko melampao kan ape yang aku kata

bagi aku..
statement tuh sgat betoi..
aku sayangkn korang..

tp aku mitak la korang sgat2..
kita share problem dan memahami masing2 ok..
hee :D

see you around again.. pada sape2 yang terserempak ngan aku kat mana2 tegor la..

dah ramai aku jumpa kawan-kawan fb or blogging tanpa di rancang.. tiba2 terserempak..
haha.. kan dapat rapat lagi hubungan persahabatan.. hehehe

da.. sayang korang sume..
akhir kata..
dunia sangat cerah bila kawan-kawan ada di sisi..
pikir2 la..

*sen da Trafalgar Law*


@@eyes bag aku makin besar sekarang ni.. haha.. need rest@@

0 comments:

Pages

Test Widget

Search This Blog