kerinduan zaman kegembiraanku

Monday, October 25, 2010











x laen x bukan zaman kegembiraan aku hanya bila berada di tempat picnic..
nak-nak air terjun dan pantai..

hah.. tgok bile aku nampak je laut yang jauh luas.. haha.. tanpa berfikir panjang.. aku teros mara.. hahaa.. time ni mak aku tengah pgil aku.. aku x dengar.. mata aku dah meleleh kat laut
( thx to en abu for the snap)
bersama kawan2 yang best lepak.. tp skrg masing2 dah bz.. aiyo.. nak2 yang tengah tuh..
dlu team cari air ramai.. sejak ada orang mati lemas.. semua x berani dah.. aku je yang beria ria.. haish
(even air cetek pon.. aku sanggup.. huhu.. mmg addicted dengan air! siyes.. xleh mandi manda xpe.. janji dapat basahkn kepala..)
(haha.. time ni sgat2 seronok.. sedang buli seorang member aku.. kih2x.. mangsa buli.. meriah nye time ni.. aku lupa akan semua tanggjwb aku.. time ni.. )
(gigihnye aku time ni.. smbil duk maen2 buat tetek.. duyong la katakan)
(haha muka gedix je sorang2.. gahhaa xleh bla!)

(di ulu yam.. bukan pantai okay.. pertama kali kena tanam.. gile!.. aku panic!.. muka cuwak!.. pasir ni berat dari pasir pantai! xleh bla ada poket doraemon..gahhaa)

(hahaha.. trip ke sekayu.. tgok muka aku.. gahahha. ceria yang amat.. x macam aku dah aku tgok.. lost control!)
(haha.. raya ke 2 tahun 2010 ni la ni.. giler.. mengila kat sekayu.. kih2.. kat sblah aku tuh enemy aku.. tp kat maen air nye pasal.. aku xda marah.. happy giler! siyap senyum lebar!..)



SIYES... AKU ADDICTED DENGAN AIR!!!

2 comments:

ezany said...

ayub2....you're special....
gelak golek2....nak kuar air mate pn ade...

Syn Wesley said...

heee.. izan ni

Pages

Search This Blog