: 5 hb dah..2nd Paper lorh :

Tuesday, May 4, 2010

paper paper gak.. tp.. jgan smpai tensen2.. chewah..
bajet giler ayat..
ades..
ari ni.. aku stdy sempoi2..
mitak2 xda la aku meroyan sorang2 kat dlm exam hall nanti..
miahahha.

aah lupa lak.. entri aku ari ni..
smlm aku tdow awal.. giler.. aku x taw nape..
mam nasi lemak kot.. muntah skit.. then rasa ngantok..
kol 10 da tdow..
kol 2 pg bgun..
stdy skit..
then x msk.. maen2 fb..
kaco2 org.. then ngantok..
tiba2 ada citer IRONMAN 2 kuar kat syok..
apo lagi.. download la... giler kot..

miahahahaha..
nk link?

part 1
part 2
part 3

haha... aku ambek link dr org je.. so.. pndai2 la..
ambek dr syok.org kot.. kih3x..
tp sound dia spoil la skit..

lepas je download..
aku smbg tdow kol 7 rasa nye..
then tdow. bgun balek..dlm kol 12
muka bnminyak gile2..
da naek coklat dah kulit aku.. ngan rambut y cerabai..
bgun tros basuh muka..
x gosok gigi pon..(ngaku lagi kot)
haha..
msk magie special aku.. =.="
smbil tgop movie..
x abes tgop movie ..
anas ajak p renew lesen aku y udah lame tuh x renew..
tp hebat nye.. aku renew utk 6 bulan.. wow.. macho..

*anas sntiasa teman aku p mana2*

then mam buah2 kat pas aka plaza alam sentral..
hehe.. feveret kot... xleh nk ubah lar..
kih3x..

then anas ajak mam kat food court kat tingkat atas skali..
dia lanje aku sizzling yee mee..
huh.. aku suka sgat tgop dia nye mee.. then aku snap.. pic. tp. pic dlm fon..
xda cable. cable tingal kat UM..
aiya..
tensen seh.
nk update blog susah tnpa snap pic..
t la aku edit balek.. haiseh.. spoil lah

haha..
then ukor berat bdan.. n tinggi..
berat bdan asek turun naek je..
skali 50 skali 51
ari ni berat bdan aku 50.9
=.= hampeh..
bila nak naek lagi..
tinggi aku..urm xbes ayat tinggi tuh..
pendek aku.. dah lupa. chewah.. xnk kasi taw..
malu woo..

kami p kat pitar 4 lagi..aka library uitm shah alam kat fakulty engine..
tuk teman aku stdy then lepas cover sume topik.. aku p lepak kat umah
fifi+zimah+juar+k.ina+yati+raifa+fatin


*zimah*

*kak ina*

*yati*

*fifi*raifa*juar*apish*
hah.. tuh dia..
xtaw nak wak ape.. aku duk ajar fifi..
sikit2 psal laptop dia..
tuh je kot.. xda benda sgat.. smpai mlm...
then g mam kat d-seven
jumpa apish+ ijat romate lame .

*ijat*
ijat siap suruh aku cium tgn je..
hahaha.. gedix..

then.. dapat manja2 ngan yati jap. yati ni manja2 sbg kakak je.. =.=
jgan pk laen2..
hish
then apish datang
salam ngan aku.. then siap pelok ag.. blushing aku..=.=
haish..
bahagia terasa di situh jumpa kwan2 lame..
ngeh2:D
(lame ker?)

aku pon balek.. umah.. smbg maen FB.. haha.. bengong toi..
mmg x sedar diri..
skrg kol 1 baru start stdy.. kol 3 nih nk update blog lak.. gatai btoi.. xpe2.. sempoi kan..
sok
exam
wish me luck k.. hehe..
gatai2..--> pesan kak ina..


2 comments:

Purple Kurumi said...

gud luck 4 ur exam kuyup!
hehehe..nice blog la..
ko dah xemo sangat.
(^_^)v

Unknown said...

macam ni r...
heppy2..smile always... ^___^

Pages

Test Widget

Search This Blog