:-- Latihan Industry --:

Wednesday, April 21, 2010

aiya.. latihan industry da dekat.. abes je exam.. 9hb..
10 hb tros start aku nye LI.. tkot woo.. ape la pandagan company noviline kat aku...
dah la aku xda lnsung persediaan nk msk company depa..

suar slack xda..<< puan norzilah pesan jgan pkai suar jeans.. aiya.. mmg la.. mana ada org g pejabat pkai suar jeans..ades.. aku ni mane penah pakai suar slack..puan cakap.. suar kene la match ngan kasut.. kalu kasut hitam + suar pon hitam.. kalu koko.. koko la..

kasut xda<< ades.. sepanjang hidup aku p kelas.. ari isnin y pakai formal skali pon.. aku pakai sepatu busuk aku yang dah rabak tuh je.. smpai merekah tapak kaki aku pon.. aku x kisah.. haish.. ni nk cari kasut pejabat.. mampos...

kemeja -..- kameja aku x kisah sgat..
bapak2 besar pon aku ley g oter kat kedai.. baju2 lame..tp ambek masa + $$$.. aiya..

rmbut lak.. puan norzilah pesan.. sound depan org ramai ag.. jgan nk mngatai nk wak rmbut korea awak ye ayub.. haish.. segan aku..xpe la puan.. t sya potong sndri cantek2..

sebut psal LI ni.. ada ke ptt puan norzilah ckp.. kene bayar RM200 tuk insurans semasa LI....
ades.. mana ada duit.. bongek!! hidup ni... kalu x da duit susah wooo..

kan senang kalu aku ni anak jutawan.. xda la prob duit.. haish.. bongek2.. haish2.. mane nk tadah sume tuh..

aiya.. cmne tah.. mcm2 la dunia ni.. tinggalkn dunia ni baru taw.. runsing woo. xleh ke.. buat event. tuk aku happy je.. x bleh eh.. bukan dapat ape2 pon buat aku sedey2.. runsing2.. bodos!!!

2 comments:

asila ashira said...

g bli skg..........
huhuhu..
ak pn kne bli ni..tuk LI ak gk..hahahah

Syn Wesley said...

no money no talk la.. =.=

Pages

Test Widget

Search This Blog