-=-Hari Rabu-=-

Tuesday, April 20, 2010


R.A.B.U

hari yang tidak akan kulupakan..hari ini akan sentiasa jadi looping untuk hari2 yang seterusnya..
kenangan akan sntiasa looping... diikuti dengan memori...


Ramalan hati mengatakan aku tidak layak sama sekali mendekatinye... tapi. hatiku degil.. xnk tewas dgan takdir yang sudah jelas.. apekah dayaku.. sebagai manusia biasa... yang mencintai seseorang..

Aku sentiasa menantikn kehadirannya yang sudah pasti.. tidak akan muncul di depanku.. aku sedar.. tapi kenapa perlu masih menunggu.? itu perasaan yang sangat bodoh yang sentiasa belegar-legar dalam kepalaku.

Bagaimana untuk ku lupakn memori.. 2 hari.. 48 hour.. memori yang tersirat di hati ini.. sangat padat.. pedih.. yang tersangat pedih.. even ada orang yang mengutuknya di depanku untuk pulihkan hatiku.. orang itu yang ku marah.. kenapa? aku x sanggup mendangar nama orang yang ku puja di kutuk..

Untuk mu.. ku tunggu.. sampai nafas terakhirku..aku tidak kisah lagi ape yang bakal berlaku padaku.. aku menunggu mu.. sampai nafasku terhenti... hidupku tidak bemakna lagi tanpa.. tatapan wajahmu.. itu saje yang aku boleh katakan.. aku x mampu berharap lebeh dari itu.. aku takot ia akan memakan diriku sendiri...


2 comments:

asila ashira said...

wah!!!!spe kh gerangan owg 2 ea...
mmg dh xley kwl..hehehhe

Syn Wesley said...

ahaks.. =.= aku la kot

Pages

Test Widget

Search This Blog